IP телефонія - засіб забезпечення гнучкого сервісу для наших клієнтів
Кожен бізнес прагне бути швидшим за конкурентів та надавати якісніший сервіс. Успіхів досягає той, хто застосовує професійні інструменти та системний підхід.
Про такий випадок розповідає кейс Dinmark. Наш маркетинг-директор, поділилась досвідом роботи із сервісом Ringostat, і як він зараз допомагає українському бізнесу бути швидким та вдосконалювати якість обслуговування, у новій статті.
Також у статті Ви дізнаєтесь:
✅ Які продукти Ringostat дозволяють Dinmark досягати своїх бізнес-цілей?
✅ Які можливості та інтеграції використовуємо у роботі?
✅ Які інструменти для контролю відділу продажів та покращення його роботи доступні?
та багато іншого.
Завдяки Ringostat клієнтам завжди легко додзвонитися до компанії, менеджери можуть працювати з будь-якого куточка країни, а звіт з ефективності команди завжди покаже, наскільки продуктивні співробітники.
Дякуємо за плідну співпрацю і продовжуємо разом рухатись вперед, навіть у найскладніші часи 💙💛!