Стопорне кільце DIN 471 - це ексцентричний елемент кріплення, який застосовується на валу або в посадковому отворі. Даний елемент запобігає мимовільному зміщенню елементів механізму відносно один одного, особливо це актуально через деякий час після монтажу. Таким чином підвищується надійність конструкції.
Група кріплення DIN 471
DIN 471 виготовляється переважно з нержавіючої сталі та відносить до групи нержавіюче кріплення.
Матеріали виготовлення:
Кільце упорне стопорне DIN 471 виготовляється в основному з:
- Сталі, яка може бути додатково покрита платковим цинком
- Нержавіючої сталі А2, а також марки 1.4532 (аустенітна)
Сфера застосування стопорних кілець DIN 471
Стопорне кільце DIN 471 - це елемент кріплення, який має досить вузьку сферу застосування. Основними його напрямками є сфери де присутні конструкції з валами.
Наприклад:
- Машинобудування
- Автомобілебудування
- Приладобудування
- Будівництво.
Найбільш розповсюдженими вони є все ж в автомобілебудування. DIN 471 незамінний як при ремонтів двигуна з підшипниками, так і при встановленні підшипників у різноманітні модифікації. Вони монтуються в канавку для більш надійної фіксації елементів підшипника і нівелюють дефекти в профілюванні обойми. DIN 471 обмежують рухливість підшипників на осі. Детальніше про розміри в din 471 pdf.
Сфера застосування DIN 471 також на пряму залежить від матеріалу виготовлення кріплення:
- Покрита цинком сталь менш схильна до корозії, якщо DIN 471 планується застосовувати в агресивному середовищі.
- Нержавіюча сталь. Марка сталі А2 дозволяє використовувати Дин 471 при значних перепадах температури та в агресивному і вологому середовищі.